تو هیچوقت تو شرایط من نیستی که بتونی بگی: اگر من جای تو بودم اینکارو نمیکردم. عملکرد آدما وابسته به شرایطه. تو هیچوقت من نیستی و نمیتونی باشی.
من فکر میکردم اگه سنم بره بالا میزان اجتماعی بودنم بیشتر میشه، ولی الان برعکس تقریبا منفی شده، یعنی با آشناهای قدیمی هم نمیتونم ارتباط بگیرم:)
‹اغمــٔـا›
شده آیا که نفهمی که چه مرگت شده است؟ من دقیقا به این حال دچارم امشب . .
مثل آن مرداب غمگینی که نیلوفر نداشت
حال من بد بود اما هیچکس باور نداشت . .
میبینی
چه شب ساکتی است!
انگار هیچ کس در دنیا نیست،
یا شاید من در دنیای هیچ کس نیستم.