‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اگه زخمت رو درمان نکنی به کسایی زخم خواهی زد که نقشی در زخمی کردنت نداشتند:))!
رشد دردناك است .
تغییر دردناك است .
امّا هیچ چیزی دردناکتر از ماندن و
گرفتار شدن
در وضعیتی نیست که به آن تعلق ندارید !
ما همیشه
یا جای درست بودیم در زمان غلط
یا جای غلط بودیم در زمان درست!
و همیشه همینگونه
همدیگر را از دست دادهایم .