eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی انگار چندسالی‌ هست که به درد و رنج عادت کرده‌ایم . .
کاش این جونُ و کسی داشت که واقعا بهش نیاز داره ، اُمید داره ، زندگی میخواد ، کسی که قدرشو بدونه ، نه من .
گاهی زندگی انسانها قبل از مرگشان به پایان می‌رسد .
دست‌ها به چه دردی می‌خورند وقتی پناه نباشند؟
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
تو تنهاییاتون دنبال کسی نگردین، اشتباه ترین انتخابا مال همون موقعست:))!
سلام
کاش ماهم با شب تمام می‌شدیم و صبح باز متولد می‌شدیم، در کالبدی دیگر.
میگفت : همه روزی می‌میرند، اما همه‌ی آنها زندگی نکرده اند‌...
چروک برداشته‌ام از غم...! انگار که سال‌‌ها و روزها و شب‌هاست که در آب‌های اندوه جهان شناورم....
به توافق رسیدن با خودت سخت تر از به توافق رسیدن با دیگرانه:)