کاش این جونُ و کسی داشت که واقعا بهش نیاز داره ، اُمید داره ، زندگی میخواد ، کسی که قدرشو بدونه ، نه من .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
تو تنهاییاتون دنبال کسی نگردین، اشتباه ترین انتخابا مال همون موقعست:))!
چروک برداشتهام از غم...!
انگار که سالها و روزها و شبهاست که در آبهای اندوه جهان شناورم....