eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بیشترین جایی که بودم تو خودم بود..
دیدین آدم بعضی‌ وقتا احساس میکنه یک جا گیر کرده؟ انگار پاهاش تا زانو تو سیمان سفت شده‌ فرو رفته باشه؟ گیر کردن تو زمان از اونم بدتره .
خود ِ"درست میشه" خسته شد انقدر ازش استفاده کردیمو هیچی نشد.
-ديگر خواب را هم بايد در خواب ديد .
دیگران من را فرد ساکتی می بینند؛ در حالی که ذهنم پر از انبوه فریاد هاست.
قانون پیچیده ایی دارند آدم‌ها: کمی بیشتر که ماندی و کمی بیشتر که دوستشان داشتی قید‍ِ همه چیز را میزنند و رهایت میکنند!
یهو به خودت میای میبینی چیزی نمونده جز کلی حرف ناگفته که دیگه تمایلی هم برا گفتنشون نداری..
ما آمدیم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم؛ نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم! زندگی ما حکایت یخ فروشی است که ازاو پرسیدن: فروختی؟! گفت: نه اما تمام شد:))
‹اغمــٔـا›
اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه: روز خوش در خواب باید دید و بس !
اونجا که تتلو میگه: هر جا که میری برو، میری برو ولی.. من یادت نرم:)
انگار که از یه ساختمون هفت طبقه افتادم پایین و تمام استخونام شکستن ولی بازم باید تظاهر کنم که خوبم...