پرسید: از من چی میخوای؟
گفتم: ارامش!...
گفت چه کم توقع..!
گفتم: برعکس ادم پر توقعی ام، چون ارامش چیزی نیست که هر کسی بتونه به ادم بده(:
میگفت: حتی اگه همین الان یه چراغ جادو پیدا کنم
باز نمیدونم چی خوشحالم میکنه تا آرزوش کنم!
فکر کنم از درون مردن یعنی همین.
کسی که بخواد بمونه هرجور شده میمونه پیشت اما آدما وقتی بخوان برن میرن و هیچی براشون مهم نیست ؛ بهونشون هم اینه که دستت پنج تا انگشت داره . !
مردم به دنیا می آیند تا زندگی کنند اما من هر چه بیشتر زندگی کردم بیشتر آنچه که درونم بود را از
دست دادم و کار به جایی رسید که خالی شدم.