eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
پرسید: از من چی میخوای؟ گفتم: ارامش!... گفت چه کم توقع..! گفتم: برعکس ادم پر توقعی ام، چون ارامش چیزی نیست که هر کسی بتونه به ادم بده(:
من بودم ولی خودم نبودم ؛
جایی نرفتیم ولی بد جوری گم شدیم توی خودمون .
میگفت: حتی اگه همین الان یه چراغ جادو پیدا کنم باز نمیدونم چی خوشحالم میکنه تا آرزوش کنم! فکر کنم از درون مردن یعنی همین.
و درد اینجاست که درد را نمیشود به کسی حالی کرد
کسی که بخواد بمونه هرجور شده میمونه پیشت اما آدما وقتی بخوان برن میرن و هیچی براشون مهم نیست ؛ بهونشون هم اینه که دستت پنج تا انگشت داره . !
در دفتر جهان ورقِ باد برده‌ایم:)
مردم به دنیا می آیند تا زندگی کنند اما من هر چه بیشتر زندگی کردم بیشتر آنچه که درونم بود را از دست دادم و کار به جایی رسید که خالی شدم.
ما که دیوار ریخته رو سرمون حالا یه آجرم تو پرت کن، چیمون میشه؟
من و من خیلی وقته باهم مشکل داریم..