میگفت: حتی اگه همین الان یه چراغ جادو پیدا کنم
باز نمیدونم چی خوشحالم میکنه تا آرزوش کنم!
فکر کنم از درون مردن یعنی همین.
کسی که بخواد بمونه هرجور شده میمونه پیشت اما آدما وقتی بخوان برن میرن و هیچی براشون مهم نیست ؛ بهونشون هم اینه که دستت پنج تا انگشت داره . !
مردم به دنیا می آیند تا زندگی کنند اما من هر چه بیشتر زندگی کردم بیشتر آنچه که درونم بود را از
دست دادم و کار به جایی رسید که خالی شدم.
ـــ چرا همیشه حال همرو می پرسی و به مشکلاتشون گوش میدی ؟
+وقتی من به کمک نیاز داشتم هیچکس پیشم نبود، نمی خوام کسی این حسو تجربه کنه.