eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
«چیزی نیست» عبارتی که وقتی درونمان از همه چیز لبریز است میگوییم.
ـــ چرا همیشه حال همرو می پرسی و به مشکلاتشون گوش میدی ؟ +وقتی من به کمک نیاز داشتم هیچکس پیشم نبود، نمی خوام کسی این حسو تجربه کنه.
از کجا بفهمم وابسته شدم ؟ ـــ تا وفتی که هست نمی فهمی..!
‹اغمــٔـا›
دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین خود نعش خود به شانه گرفتم، گریستم . .
منم آن شاعر درمانده ی خودکار به دست که نداند به چه تشبیه کند دردش را . .
می‌گویی فردا بهتر خواهد شد؛ مگر امروز فردای دیروز نبود؟
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
شاید یک شخص آنقدر که میل به درک شدن دارد، میل به دوست داشته شدن ندارد:))!
لطفا از پست های چنل کپی نکنین❌ هم کپی میکنین هم لینک میدین برای حمایت😐! باز هم ببینم باهاشون برخورد میشه .
سلام
او را نمی‌دیدند؛ زیرا که نیمی از او در اعماقش پنهان بود و نیمی دیگر در خیالات دور.
و اما ‏ما در برابر وحشت های زندگی‌مان تنهاییم !