eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
راستش واسه من اینکه می‌گن «این نیز بگذرد» آرامش‌بخش نیست. چون نگرانی من بابت نگذشتنش نبوده نگرانیم از اینه که وقتی گذشت، از من چی باقی مونده:)))
چیزی در ما ته‌نشین شده‌است، چیزی به نامِ غم .
کجا باید رفت تا یادِ کسی آنجا نباشد؟
‏کاش میشد آدم هروقت از دست خودش خسته شد، خودش و یجا جا بزاره و برای همیشه بره دنبال یه زندگی جدید مثلا خودم و مینداختم گوشه‌ی خیابون و میرفتم یه شهرِ خیلی دور.!
زندگی پر از خنده‌هاییه که نقششون زمان خریدن برای بلعیدن بغض و غصه‌ست.
عهد بستی آنچه بینِ ماست ابدیست ، یادم رفت بپرسم عشق را میگویی یا رنج را...
و گاهی فقط خودت میدانی چقدر ویرانه ای چقدر غیر قابل احیا وچقدر سوت و کور.
میگفت: کاش دو نفر به یه اندازه؛ دلشون واسه همدیگه تنگ میشد...! خیلی غم انگیزه یکی از دلتنگی خفه شه! ولی اون یکی عین خیالشم نباشه.
‏روزی صدبار به خودم میگم مگه تو چند سالته که انقد حالت بده؟
‹اغمــٔـا›
‏روزی صدبار به خودم میگم مگه تو چند سالته که انقد حالت بده؟
و روزی صدبار جواب میدم: جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی: )