eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کجا باید رفت تا یادِ کسی آنجا نباشد؟
‏کاش میشد آدم هروقت از دست خودش خسته شد، خودش و یجا جا بزاره و برای همیشه بره دنبال یه زندگی جدید مثلا خودم و مینداختم گوشه‌ی خیابون و میرفتم یه شهرِ خیلی دور.!
زندگی پر از خنده‌هاییه که نقششون زمان خریدن برای بلعیدن بغض و غصه‌ست.
عهد بستی آنچه بینِ ماست ابدیست ، یادم رفت بپرسم عشق را میگویی یا رنج را...
و گاهی فقط خودت میدانی چقدر ویرانه ای چقدر غیر قابل احیا وچقدر سوت و کور.
میگفت: کاش دو نفر به یه اندازه؛ دلشون واسه همدیگه تنگ میشد...! خیلی غم انگیزه یکی از دلتنگی خفه شه! ولی اون یکی عین خیالشم نباشه.
‏روزی صدبار به خودم میگم مگه تو چند سالته که انقد حالت بده؟
‹اغمــٔـا›
‏روزی صدبار به خودم میگم مگه تو چند سالته که انقد حالت بده؟
و روزی صدبار جواب میدم: جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی: )
برنده اونی بود که زود خوابید و فکر و خیال نکرد؛
توییت امشب: