کاش میشد آدم هروقت از دست خودش
خسته شد، خودش و یجا جا بزاره و برای
همیشه بره دنبال یه زندگی جدید مثلا خودم
و مینداختم گوشهی خیابون و میرفتم
یه شهرِ خیلی دور.!
میگفت: کاش دو نفر به یه اندازه؛
دلشون واسه همدیگه تنگ میشد...!
خیلی غم انگیزه یکی از دلتنگی خفه شه!
ولی اون یکی عین خیالشم نباشه.
‹اغمــٔـا›
روزی صدبار به خودم میگم مگه تو چند سالته که انقد حالت بده؟
و روزی صدبار جواب میدم: جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی: )