میگفت: کاش دو نفر به یه اندازه؛
دلشون واسه همدیگه تنگ میشد...!
خیلی غم انگیزه یکی از دلتنگی خفه شه!
ولی اون یکی عین خیالشم نباشه.
‹اغمــٔـا›
روزی صدبار به خودم میگم مگه تو چند سالته که انقد حالت بده؟
و روزی صدبار جواب میدم: جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی: )
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاهی لازمه از هم دور شیم تا جای بعضی چيزا تو زندگيمون خالی شه تا بهتر بتونیم فرق بود و نبود كسی رو تشخيص بدیم:))!
اونقدر زود رنج شدم که بعضی وقتا نگاه میکنم میبینم سر یه چیزایی ناراحت شدم و دارم غصه میخورم که هیچ ارزشی ندارن...
گاهی هم از تظاهر خسته میشود
رو به روی خودش مینشیند نقابش را بر میدارد و برای تمام ثانیههایی که مجبور بوده خودش را گول بزند، گریه میکند!