eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
آن‌قدر از دست داده‌ای که دیگر از به دست آوردن گریزانی ..
من فکر می‌کردم بدترین حس دنیا از دست دادن کسیه که دوسش داری، ولی اشتباه می‌کردم، بدترین حس لحظه‌ایه که میفهمی خودتو از دست دادی!
جسم اش مشکلی نداشت بلکه روح خسته و غم‌ زدش بود که بهش اجازه‌ ی نفس کشیدن نمیداد.
‏قدرت تحمل هر کس از حجم سکوتش پیداست آنان که هیاهو میکنند بار هیچ چیز را به دوش نمی کشند...
خواست تنهایی مارا به رخ ما بکشد تنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت:)))
می‌گفت: مظلومانه ترین حالت انسان اونجاست که مجبوره از چیزی یا کسی که دوست داره دست بکشه.
‹اغمــٔـا›
اونجا که شایع میگه: از غمگین گذشت، دیگه همه عصبانین.
اونجا که سورنا میگه: دیگه خاطرم نیست زندگی کجاست.!
اینکه یادت بیاد یه زمانی شاد بودی، غمگین‌ترت میکنه..
‌از توی جمجمه ام صدای دارکوب می آید ؛