من فکر میکردم بدترین حس دنیا از دست دادن کسیه که دوسش داری، ولی اشتباه میکردم، بدترین حس لحظهایه که میفهمی خودتو از دست دادی!
جسم اش مشکلی نداشت بلکه روح خسته و غم زدش بود که بهش اجازه ی نفس کشیدن نمیداد.
قدرت تحمل هر کس از حجم سکوتش پیداست
آنان که هیاهو میکنند بار هیچ چیز را به دوش نمی کشند...
میگفت: مظلومانه ترین حالت انسان اونجاست که مجبوره از چیزی یا کسی که دوست داره دست بکشه.
‹اغمــٔـا›
اونجا که شایع میگه: از غمگین گذشت، دیگه همه عصبانین.
اونجا که سورنا میگه:
دیگه خاطرم نیست زندگی کجاست.!