eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
از آیندگان، هیچکس حال امروز ما را باور نخواهد کرد . . .
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
دیگه چیزیو حس نمیکنم قبلا ناراحت بودم ولی الان فقط بی حسم .
همواره دو احساس متناقض را در قلبم حس می‌کنم: وحشت از زندگی و اشتیاق به زندگی.
ولی گاهی وقتا افسردگی یه انتخابه! وقتی دیگه توانی برای جنگیدن نداری ترجیح میدی یه افسرده شناخته بشی ،نه یک جنگنده که بیشتر وقت ها شکست خورده..
‌‏او غمگین است آدم‌ها را در منطقش‌ میکشد، روحش برای کشتار‌ها میگِریَد و از درد گلویش را آویزِ آسمان اتاق میکند؛
ولی گاهی وقتا نمیدونم چرا در برابر این همه سختی سکوت می‌کنم و هیچی‌نمی‌گم.
ﻫﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺎ ﺷﻮﻕ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺑﻪ ﺁﻥ ﭼﻨﮓ میﺯﻧﺪ، ﺍﺯ ﺍﻭ ﮔﺮﻓﺘﻪ می‌شود:)))
‏پروسه‌ی خوابیدن هم عجیبه‌ها؛ می‌ری یه گوشه‌ی ساکت و تاریک منتظر می‌مونی بدنت خاموش شه..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
حرف ها هم پا دارند پاهای بزرگی كه گاهی روی دلی ميگذارند:))!
سلام