انگار که دائم مشغول شستن کوهی از ظرفهای یکبار مصرف باشی
زندگی من به همین بیهودگی میگذشت!
از رنجی که میکشید
چیزی بروز نمیداد
چون بنظرش،
پیدا کردن کسی که دردش را بفهمد
خیلی سخت بود.
رفتارو گفتار آدم ها چیزی نیست جز پوششی برای پنهان کردن انچه که در خیالشان میگذرد.
‹اغمــٔـا›
اونجا که هری پاتر میگه: هرچی بیشتر اهمیت بدی، بیشتر از دست میدی.!
اونجا که شایع میگه:
از غمگین گذشت، دیگه همه عصبانین.
اونجا که میگه:
روزها رفتند
و من دیگر
خود نمی دانم
کدامینم
آن من سرسختِ
مغرورم
یا من مغلوبِ
دیرینم...!
بعضی وقتا میگم یعنی خدا انقد بی رحمه؟
انقد امتحان؟ آخه تا کی؟
مگه میشه صداش بزنی و تمنا کنی و اون گوش نکنه؟
آره!من بی رحمی خدارو خیلی دیدم
ولی باید دلش به رحم بیاد .
بگه بسه دیگه امتحان،خیلی این جواب پس داده.
باید دلش به رحم بیاد مگه ما چیکار کردیم:)؟