eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
غایبان در لحظه های سخت باید تا ابد غایب بمانند.
از تلاش برای حل مسائلی که مثل آوار بر روح و قلبش فرو ریخته بود بیزار بود. پیش خود بی آنکه آگاه باشد که چه میگوید آهسته تکرار میکرد : «مگر این ها همه تقصیر منست؟»
هیچ تمایلی به حضور در اجتماع ندارم. میخواهم تا ابد فرد بمانم، سرد بمانم و آدم ها را درد بدانم..
ولی اگه آدم دو سه لیتر بی حسی هم قورت بده بازم یه جایی یه تایمی بین حرکتای آدما کم میاره.
گذشته اندوهناک، آینده ترسناک و حال تهی !.
از آنجا که دیگران نمی توانند از همان دیدگاه خود آدم به مسائل نگاه کنند نمی فهمند آنچه سرسری می گویند تا چه حد می تواند آدم را بیازارد
گفت : چشمانت گواه است که قلبت در چنگ اندوهی فشرده می شود:)))
سکوت میکنی، قوی میمانی، طاقت می آوری تا در لحظه ای خاص فرو بریزی، در هم بشکنی و در اشک خود حل شوی
و انسان اندوهش را فراموش نمیکند، بلکه خود را وادار می کند آن را تاب بیاورد‌.
مرا در روستایی دور، زیر یک درخت تنها دفن کنید و روی سنگ قبرم درشت بنویسید : لطفا اینجا دیگر دست از سرم بردارید!