eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
از یه جایی به بعد دیگه هر چی گریه کردیم سبک نشدیم، فقط انگار جا باز شد واسه غم بعدی ...
غم زمانی عظیم است که آدمی را به سکوت وادارد.
ولی میشه نجات دهنده توی آیینه نباشه لطفاً ؟ من دارم نمیتونم.
میترسم از امیدِ کوچکی که بمیرد و خفه شود؛
گاهی تصمیمِ درست غمگینت میکند.!
دیگر می‌خواهم گوشه اتاقم بنشینم و چشم‌هایم را روی هم بگذارم و هرآنچه را که پیش خواهد آمد در ذهنم بسازم و تماشا کنم ، همین.
‹اغمــٔـا›
مرا با غم‌ بخوان‌ ربطی‌ میانِ‌ شعرو شادی‌ نیست بجز لبخند در من‌ هیچ‌‌ چیزی‌ غیرعادی‌ نیست . .
تا خرخره از حرف پرم، با که بگویم !؟ این شهر، پر از کور و کر و لال و نفهم است . .
میگفت: اونایی که از خودشون خستن، کجا برن استراحت کنن؟!
از خودش پرسید : اما سرنوشت من چه خواهد بود وقتی که نه دیگران به نجاتم خواهند شتافت و نه خود قادر به نجات خویش هستم؟
محدود کردن بیش از حد آدما فقط ازشون یه دروغگو میسازه.