چقدر من این روزها کافکا رو درک میکنم
وقتی تو یکی از نامههاش مینويسه:
«خوب نیستم، با تلاشی که الان میکنم
که به زندگی بچسبم،
میتونستم اهرام مصر رو بسازم»
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
با همه چیز اوکی نباشید، شما لیاقت دارید باهاتون درست رفتار بشه:))!