eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تا جایی که بتوان رنج را تقسیم کرد؛ رنج تو رنج من است:))))
‏چقدر من این روزها کافکا رو درک می‌کنم وقتی تو یکی از نامه‌هاش می‌نويسه: «خوب نیستم، با تلاشی که الان می‌کنم که به زندگی بچسبم، می‌تونستم اهرام مصر رو بسازم»
‏نه اینکه نخواما، اما دیگه توانشو ندارم آدما رو به هر قیمتی نگهدارم..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
‏با همه چیز اوکی نباشید، شما لیاقت دارید باهاتون درست رفتار بشه:))!
سلام
و او چه بی رحمانه روحش کشته می‌شد ...
از صورتش غم را می‌شد مشاهده کرد گویی که انگار به غم تبدیل شده بود !
‌فردا هم مثلِ امروز، دیروز هم مثلِ امروز، امروز هم مثلِ فردا ، اینجا خیلی وقت است که همه‌چیز تکراری شده است .
خسته ام، مانند آدمی که برای موضوعی تمام توان خود را گذاشته و به خواسته‌اش نرسیده؛