میگفت هزار نفر را بوسیدهام تا بتوانم
یک نفر را فراموش کنم ...
و من از اندوه پنهان آدمهایی که تن به بوسه ی فراموشیِ او دادند ، غمم گرفت .!
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
قبل از اینکه کسی رو در مورد عصبانیتش قضاوت کنید، ازش راجب دردش بپرسید:))!
بدون شک، انسان تنها موجود زنده در
این دنیاست که میتواند با فکر کردن
به گذشته و اتفاقاتی که دیگر توانایی
تغییرشان را ندارد خودش را آزار دهد!
و ما موقعیت را تغییر میدهیم امّا در هر موقعیت دیگر، عذابی را که امید داشتیم از آن رها شویم با خود حمل میکنیم..