eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بدون شک، انسان تنها موجود زنده در این دنیاست که میتواند با فکر کردن به گذشته و اتفاقاتی که دیگر توانایی تغییرشان را ندارد خودش را آزار دهد!
و ما موقعیت را تغییر می‌دهیم امّا در هر موقعیت دیگر، عذابی را که امید داشتیم از آن رها شویم با خود حمل می‌کنیم..
میگفت: دیگه گریه کردن جواب نمیده باید بشینم بزنم تو سر خودم.
یکی مدام تو سرم میگه «حلش می‌کنم»، بدون اینکه دیگه خودش هم بدونه چی رو و چجوری.
گاهی اوقات تنها دلیلی که باعث میشه چیزی که غمگینت می‌کنه رو رها نکنی، اینه که اون تنها چیزی بوده که تورو خوشحال می‌کرده.
زندگی در گذر است و آدمی رهگذر ؛
و پلک‌هامان از افراطِ رویاست که سنگین است...
‹اغمــٔـا›
از ویرانه ما کسی خبر ندارد هیچ نمیدانی از منِ هیچ . .
چون صاعقه در کوره بی‌صبری‌ام امروز از صبح که برخاسته‌ام، ابری ام امروز . .
میدونی...ما هم یه زمانی فکر میکردیم اگه به اون چیزایی که میخوایم نرسیم میمیریم منتها نه رسیدیم نه مردیم.
دیر فهمیدیم زندگی همین شاد بودن با چیز های الکی بود ...