بدون شک، انسان تنها موجود زنده در
این دنیاست که میتواند با فکر کردن
به گذشته و اتفاقاتی که دیگر توانایی
تغییرشان را ندارد خودش را آزار دهد!
و ما موقعیت را تغییر میدهیم امّا در هر موقعیت دیگر، عذابی را که امید داشتیم از آن رها شویم با خود حمل میکنیم..
گاهی اوقات تنها دلیلی که باعث میشه چیزی که غمگینت میکنه رو رها نکنی، اینه که اون تنها چیزی بوده که تورو خوشحال میکرده.
‹اغمــٔـا›
از ویرانه ما کسی خبر ندارد هیچ نمیدانی از منِ هیچ . .
چون صاعقه در کوره بیصبریام امروز
از صبح که برخاستهام، ابری ام امروز . .
میدونی...ما هم یه زمانی فکر میکردیم اگه
به اون چیزایی که میخوایم نرسیم
میمیریم منتها نه رسیدیم نه مردیم.