eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دلبسته و تن خسته ز دردیم همیشه؛
ممکنه است آنچه را که به من گفتند فراموش کنم ؛ اما احساسی که آن‌ها در من ایجاد کردند را هرگز فراموش نمی‌کنم.. !
اما ای کاش؛ در روزگار بهتری می‌زیستیم.. ما؛ همگی حیف بودیم:)
نمی‌خواهم که بر دوش کسی باری ز من باشد.
بود و نبودش فرقی نمیکرد. حتی دوستان زیادی هم نداشت. نگران این مسئله هم نبود، جزء دسته ای بود که اصلا حوصله آدم ها را ندارند.
کاش راست گفته بودند و آدم یک بار به دنیا می آمد و فقط یک بار هم می مُرد .
سخت جانی هم حدی دارد؛ گاهی آنقدر میشود عمیق به حالم گریست که در پهنایش میشود جسمِ بی جانم را دفن کرد...
میگفت: آدم‌ها ﺭﻭﺯﯼ ﻣﻌﻨﯽ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽﻓﻬﻤﻨﺪ و ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻣﯽﺷﻮند ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﺷﻮﻧﺪ!..
و تو گاهی به وسعت تمام تاریخ، بغض‌ های بی‌دلیل داری برای گریستن؛ آنقدر که برایشان چشم کم می‌آوری!
واین یک‌داستان نیست.. خسته از صبوری بیش از حد خسته از ایستادگی بالاتر از توان و خسته از جنگیدن بی پایان.