@AghmaaDianMahe-Shaba-320 (1).mp3
زمان:
حجم:
10.2M
کاش میشد فراموشی بگیرم.!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
رد بعضی زخمها باید بمونن تو وجودت
تا بشه راهنما که مسیر رو دوباره غلط نری:))!
خیال میکنید آدم ها مسخره اند؟ یا بیکارند که شما هر وقت، وقت میکنید سری بهشان بزنید؟
ثمره هر بار پناه بردن به کسی برای کاستن از تنهایی و یافتن آرامش چه بود ؟
- زخم های شبیه به هم .!