eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ثمره هر بار پناه بردن به کسی برای کاستن از تنهایی و یافتن آرامش چه بود ‌؟ - زخم‌ های شبیه به هم ‌.!
احتیاج دارم برای یه مدت طولانی فرار کنم از زندگی...
در این بازیگرخانه‌ی بزرگ دنیا هر کسی یک جور بازی می‌کند تا هنگام مرگ‌اش برسد.
میگفت: جایی که عقلت بتونه جلوی احساستو بگیره، یعنی دلت دیگه خسته‌ست.
‹اغمــٔـا›
؛
بگذار برایت واضح تر سخن بگویم، من ظرفیت تحمل بسیار بالایی دارم اما، یک تلنگر کوچک کافیست که هر کار کرده و نکرده ات را به یاد آورم، به قولی عذرخواهم که مغز دارم .
‏هرچه تبر زدی مرا زخم شد، درد شد، بی‌اعتمادی شد،‌‌ غم شد. جوانه نشد.
و سهم ما زین جهان یک جان بود همان جانی که یکبار دادند صدهزار بار ربودند...
گلویت را چنگ میزند گاهی، دردی که نمیدانی کِی تو را خواهد کشت:))
مدام به این فکر می‌کنم؛ اگر رسیدیم و شوقی نمانده بود چه؟