eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
زمان میگذره و چیزایی برات عادی میشه که فکر میکردی، بدون اونا هیچی نیستی:))!
سلام
خلوتی داریم و حالی با خیالِ خویشتن ...
حس میکنم زندگی هر روز داره "کاریش نمیشه کرد باید تحمل کنیم" تر میشه!
خسته‌ از تمامِ چیزهایی که در بیرون به پایان رسید اما در درونِ من ادامه یافت!
دروغه عزیزم. درد از تو انسان قوی‌تری نمی‌سازه، انسان رنجورتری می‌سازه.
در دلمان چیزیست شبیه به غم شبیه به امید در چنین روزهایی همه چیز هم به غم شباهت دارد هم به امید.
اینکه گاهی می‌جنگی، بخاطر این نیست که قوی‌ای. چون مجبوری، می‌جنگی.
حتی دیگه نمیتونیم تو خودمون بریزیم، اونجا هم پر شده.