در دلمان چیزیست
شبیه به غم
شبیه به امید
در چنین روزهایی
همه چیز
هم به غم شباهت دارد
هم به امید.
اونی که بخواد بیاد میاد، اونی که بخواد درک کنه میکنه، اونی که دوست داره احساساتشو بهت نشون میده. همه چی همینقدر واضح و مشخصه، بهونه ها رو قبول نکنید.
آن شب ها که به هزار زحمت خودش را خواب میکرد، بدترین لحظه، بی هیچ تردید، لحظه ی بیدار شدنش بود...