اونی که بخواد بیاد میاد، اونی که بخواد درک کنه میکنه، اونی که دوست داره احساساتشو بهت نشون میده. همه چی همینقدر واضح و مشخصه، بهونه ها رو قبول نکنید.
آن شب ها که به هزار زحمت خودش را خواب میکرد، بدترین لحظه، بی هیچ تردید، لحظه ی بیدار شدنش بود...
میگفت: زیادی که خوب باشی دیده نمیشوی
میشوی مثل شیشه ای تمیز؛ کسی شیشه تمیز را نمیبیند.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اصلا شاید شب رو خدا بخاطر این خلق کرده که بی پناه بودنت رو یادت بیاره:))!
جسمم به خواب نیاز داره، فکرم درگیرِ پوله
روحم به امید نیاز داره، قلبم سخت مشتاقِ عشق
آنچه ماندنیست، نه آدمهااند نه احساسها و نه غمها.
آنچه تاابد کنارِ تو ماندنیست، خودِ تویی، و خودت مهمتر از دیگرانی هستی که رنجت میدهند.