eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
جسمم به خواب نیاز داره، فکرم درگیرِ پوله روحم به امید نیاز داره، قلبم سخت مشتاقِ عشق
آنچه ماندنی‌ست، نه آدم‌هااند نه احساس‌ها و نه غم‌ها. آنچه تاابد کنارِ تو ماندنی‌ست، خودِ تویی، و خودت مهم‌تر از دیگرانی هستی که رنجت می‌دهند.
خوبی را آرزو میکنم، برای آنهایی که یاد نگرفته اند بد باشند ..
خوشحال که نه، اما تا دلت بخواد خوش خیال بودیم ...
میگفت هر چی بشکنی تیز تر میشی راستم میگفتا:))
من فقط می‌دانم که تحلیل رفته‌ام .
محروم ماندن از چیزی که آدم فکر میکرد، حق طبیعی‌اش است خیلی سخت است .
همه چیز را پذیرفته‌ام، اما همچنان غمیگنم...
میگفت: چهارچوب داشته باشین و با آدمایی که چهارچوب و خط قرمز دارن در ارتباط باشین،ادم بی در و پیکر خیلی خطرناکه.