آنچه ماندنیست، نه آدمهااند نه احساسها و نه غمها.
آنچه تاابد کنارِ تو ماندنیست، خودِ تویی، و خودت مهمتر از دیگرانی هستی که رنجت میدهند.
میگفت: چهارچوب داشته باشین و با آدمایی که چهارچوب و خط قرمز دارن در ارتباط باشین،ادم بی در و پیکر خیلی خطرناکه.
اونجایی که یه لحظه به همه چی شک میکنی و به خودت میگی شاید من آدم دوست داشتنیای نیستم:))