eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
همه ما دوست داریم تنهایی رو یاد بگیریم، اما راستش این هیچوقت انتخاب اولمون نبوده.
میگفت: یادت باشه دلتنگی واسه مُردست، کسی که خودش نخواست کنارت باشه حتی ارزش فکر کردن هم نداره...
گاهی اوقات فقط خودت میتونی بفهمی که چقدر اون آدم سابق نیستی:))
ولی انصاف نیست که آدم بیشتر از سنش احساس خستگی تو فکرش باشه ..
‹اغمــٔـا›
درد آدما رو تغییر میده.
تحمل کنندگان ساکنان برزخ اند !
‹اغمــٔـا›
اسرار غمش‌ گفتم‌ در‌ سینه‌ نگه‌ دارم، رسوای‌ جهانم‌کرد‌ این‌ رنگ‌ پریدن‌ها . .
او که همدردم شده گویا خودش هم درد بود او خودش زخمِ همان مرهم که می آورد بود . .
طومار صبر من به نهایت رسیده است
گیر کردن خیلی بده! چه توی ترافیک باشه، چه تو رابطه سمی، چه پشت کنکور، چه تو آسانسور، چه تو یه مرحله از زندگی ... امیدوارم هیچوقت گیر نکنید!
آدم برای دوام آوردن و پشت سر گذاشتن مصیبت های بزرگ چه میخواهد؟ هیچ! فقط یک بهانه ی کوچک ...