همه ما دوست داریم تنهایی رو یاد بگیریم، اما راستش این هیچوقت انتخاب اولمون نبوده.
میگفت: یادت باشه دلتنگی واسه مُردست،
کسی که خودش نخواست کنارت
باشه حتی ارزش فکر کردن هم نداره...
‹اغمــٔـا›
اسرار غمش گفتم در سینه نگه دارم، رسوای جهانمکرد این رنگ پریدنها . .
او که همدردم شده گویا خودش هم درد بود
او خودش زخمِ همان مرهم که می آورد بود . .
گیر کردن خیلی بده! چه توی ترافیک باشه،
چه تو رابطه سمی، چه پشت کنکور، چه
تو آسانسور، چه تو یه مرحله از زندگی ...
امیدوارم هیچوقت گیر نکنید!
آدم برای دوام آوردن و پشت سر
گذاشتن مصیبت های بزرگ چه میخواهد؟
هیچ! فقط یک بهانه ی کوچک ...