‹اغمــٔـا›
اسرار غمش گفتم در سینه نگه دارم، رسوای جهانمکرد این رنگ پریدنها . .
او که همدردم شده گویا خودش هم درد بود
او خودش زخمِ همان مرهم که می آورد بود . .
گیر کردن خیلی بده! چه توی ترافیک باشه،
چه تو رابطه سمی، چه پشت کنکور، چه
تو آسانسور، چه تو یه مرحله از زندگی ...
امیدوارم هیچوقت گیر نکنید!
آدم برای دوام آوردن و پشت سر
گذاشتن مصیبت های بزرگ چه میخواهد؟
هیچ! فقط یک بهانه ی کوچک ...
میگفت: آدما خودشون با رفتارشون باعث میشن که بین
بودن و نبودنشون، نبودنشونو انتخاب کنیم ...
_ هر کی دوست داره برمیگرده
+ نه اشتباه میکنی، هر کی پشیمون بشه
برمیگرده، هر کی دوست داره میمونه !.