میگفت: چهارچوب داشته باشین و با آدمایی که چهارچوب و خط قرمز دارن در ارتباط باشین،ادم بی در و پیکر خیلی خطرناکه.
اونجایی که یه لحظه به همه چی شک میکنی و به خودت میگی شاید من آدم دوست داشتنیای نیستم:))
‹اغمــٔـا›
چون صاعقه در کوره بیصبریام امروز از صبح که برخاستهام، ابری ام امروز . .
در غلغله جمعی و تنها شدهای باز
آنقدر که در پیرهنت نیز غریبی . .
- با آنان که نا امیدت نمودند چگونه تا کردی؟
+ هیچ ، گذشتم « انگار که هرگز نبودهاند »
میگفت: ما کسیو میخوایم که از دست خودمون بهش پناه ببریم نه اینکه بخوایم همش خودمونو یادش بیاریم..
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
نذار بلاتکلیف بمونی دری که به روی تو نیمهبازه نه اجازهی موندن بهت میده نه رفتن:))!
اینجا زندگی ام میانِ امید و نا امیدی در نوسان است هم زمان آرزو دارم بمیرم و آرزو دارم که زندگی کنم گاهی اوقات به زندگی نظم می دهم و گاهی هرج و مرج است که زندگیام را میبلعد...