eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هر کس باید بتواند به جایی پناه آورد، چون مواردی پیش می‌آید که حتماً لازم است انسان بتواند به یکجا، به هر کجا که باشد برود.
و اما اگر یک سوال باشد که من از آن وحشت داشته باشم، سوالی که هرگز نتوانسته باشم به آن جواب رضایت بخشی بدهم، آن سوال این است که: دارم چه می‌کنم؟
میگفت:‌ تعصب ، مرگ ِعقله !
و پایان شب سیه سپید نبود.
می‌گفت هزار نفر را بوسیده‌ام تا بتوانم یک نفر را فراموش کنم ‌... و من از اندوه پنهان آدم‌هایی که تن به بوسه‌ ی فراموشیِ او دادند ، غمم گرفت‌ .!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
قبل از اینکه کسی رو در مورد عصبانیتش قضاوت کنید، ازش راجب دردش بپرسید:))!
سلام
از تو فقط تکه ای باقی مانده به نامِ «امیدِ واهی»
غم، نه به وجود می‌آید و نه از بین می‌رود بلکه از شکلی به شکل دیگر تغییر می‌کند.