سر در گم نه!
«گم در گم» ام!
حالتی است پیچیده
که آدمی میرود و گم میشود،
در خودش.
"خودی" که قبلا گمش کرده!
چه روزهایی ست
گاهی آدم دلش میخواهد
خودش را بردارد بریزد دور
میان این زندگی و زنده ماندنها
ساعاتی تعطیل باشد
کمی بمیرد
اصلا نباشد که نباشد..
میدانم بی انصافيست، اما اتفاقی كه ظرف چند روز، گاهی حتی در عرض یک روز میافتد، مسير زندگی را به كلی عوض میکند.
آدم ها ﺭﻭﺯﯼ ﻣﻌﻨﯽ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽﻓﻬﻤﻨﺪ و ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻣﯽﺷﻮند ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﺷﻮﻧﺪ!..