میگفت: مجازات آدم دروغگو این نیست که
کسی باورش نمیکنه، بلکه اینه که
خودش نمیتونه حرف کسی رو باور کنه !
انگار قرار نیست راحت بشیم، مثل
تنه درختی که رو اقیانوس شناوره
نه غرق میشه نه به ساحل میرسه:)
‹اغمــٔـا›
اونجا که نیما یوشیج میگه: آدمی تنهاست با دردی که دارد .!
اونجا که شایع میگه:
چقد ساختی و چقد هی تنها شدی..
یهو به خودت میای میبینی یه مدته که زنده
نبودی، نه که مرده باشی، ولی زندگیم نکردی.