‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کسی که تفکرش با شما متفاوت است
دشمنت نیست، انسان دیگری است:))!
کاش گوشه ای از این شهر شلوغ، کمی
دورتر از هیاهوهای مهیب، یک نفر جار
میزد «آرامش»، بیا که حراجش کردیم ...
‹اغمــٔـا›
اونجا که تتلو میگه: چه تازیانهها که نخوردیم از زبانهای خود عزیز کرده.
اونجا که نیما یوشیج میگه:
آدمی تنهاست با دردی که دارد .!
‹اغمــٔـا›
؛
ناگهان حس کردم که چقدر خستهام دلم میخواست همیشه شب بماند. من سرم رابگذارم روی زمین تا وزنش از روی تنم برداشته شود. صدایی هم نباشد و من هیچچیز نباشم. مثل یک نخ کوتاهِ جدا شده از لباس ..
و تمام آدمهایی که روزی برای از دست دادنشان
عمیقا اندوهگین بودی، چه خوب که رفتند ...!