_ هر کی دوست داره برمیگرده
+ نه اشتباه میکنی، هر کی پشیمون بشه
برمیگرده، هر کی دوست داره میمونه !.
و در پایان آن رنج های طاقت فرسا، رو به
سوی آن بخش از وجودم کردم که هیچکس
را دوست نداشت و در همان جا پناه گرفتم.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کسی که تفکرش با شما متفاوت است
دشمنت نیست، انسان دیگری است:))!
کاش گوشه ای از این شهر شلوغ، کمی
دورتر از هیاهوهای مهیب، یک نفر جار
میزد «آرامش»، بیا که حراجش کردیم ...
‹اغمــٔـا›
اونجا که تتلو میگه: چه تازیانهها که نخوردیم از زبانهای خود عزیز کرده.
اونجا که نیما یوشیج میگه:
آدمی تنهاست با دردی که دارد .!