درد و رنج آدم ها رو عوض میکنه
کاری میکنه که کمتر اعتماد کنن بیشتر
خودخوری کنن و آدمها رو حذف کنن..
دیواری در اطرافم ساخته ام، هرگز اجازه
نمیدهم کسی وارد شود و سعی میکنم خودم
هم خطر نکنم و خارج نشوم! چه کسی
میتواند چنین آدمی را دوست داشته باشد؟