eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدما فقط باعث میشن بیشتر احساس تنهایی کنم...
میگفت:‌ یادمون نره اونی که رفت برنمیگرده و اونیم که برگشت دیگه مثل قبل نمیشه!.
از تمام رسیدنا فقط دستمون به غمای دنیا رسید؛
‹اغمــٔـا›
؛
نه رفتن آدما اذیتم میکنه نه حالی که بعد از رفتنشون دارم من فقط دلم برای خود قبل از اومدن اون آدما به زندگیم تنگ میشه و حسرت میخورم که کاش غریبه میموندن.
‹اغمــٔـا›
او که همدردم شده گویا خودش هم درد بود او خودش زخمِ همان مرهم که می آورد بود . .
گفتند که او عاشق گیسوی کمند است موهای من از عصر همان روز بلند است . .
متاسفانه همه فکر میکنن اگه خبری ازمون نیست حتما دورمون شلوغه یا داریم خوش میگذرونیم. نمیدونن شاید داریم بدترین روزامونو تو تنهایی میگذرونیم:)
بعد از مرحله «از هیچی خوشحال نشدن» یه چیز دیگه ای هست به اسم «از چیزی ناراحت نشدن» خیلی از ماها اونجاییم.
ولی یه وقتایی تو زندگیت دو دو تا چار تا میکنی میبینی به خودت خیلی بدهکاری ...
بس که زندگی نکردیم وحشت از مردن نداریم.
یک رنگم و بازیچه ی دنیای دو رنگیم...