آدم برای دوام آوردن و پشت سر
گذاشتن مصیبت های بزرگ چه میخواهد؟
هیچ! فقط یک بهانه ی کوچک ...
میگفت: آدما خودشون با رفتارشون باعث میشن که بین
بودن و نبودنشون، نبودنشونو انتخاب کنیم ...
_ هر کی دوست داره برمیگرده
+ نه اشتباه میکنی، هر کی پشیمون بشه
برمیگرده، هر کی دوست داره میمونه !.
و در پایان آن رنج های طاقت فرسا، رو به
سوی آن بخش از وجودم کردم که هیچکس
را دوست نداشت و در همان جا پناه گرفتم.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کسی که تفکرش با شما متفاوت است
دشمنت نیست، انسان دیگری است:))!
کاش گوشه ای از این شهر شلوغ، کمی
دورتر از هیاهوهای مهیب، یک نفر جار
میزد «آرامش»، بیا که حراجش کردیم ...