eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
جوری داره جوونیمون زود میگذره که بیا تموم شدیم رفت ... :)
اشک هایم را نوازش کردم و گفتم چه خوب است که شما هستید!
اونجا که میگه: مگر دشمن کند این ها که من با جان خود کردم..
وگاهی بهای آدم ماندن تنها ماندن است.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر کاری میخوای بکن اما به اون چیزی که شکستت برنگرد:))!
سلام
تمام بی تفاوتی ها از یک زخم یا درد شروع شده است، شبیه به آدم کتک خورده ای که دیگر نمی خواهد درد را حس کند، بدنش را بی حس میکند و در آینده حتی نوازش را هم حس نمی کند ...
‹اغمــٔـا›
راهی که میروید به هزاران شوق و اضطراب ما بازگشته ایم از آن خسته و خراب . .
غم که از حد بگذرد دل حس پیری میکند سن هر کس را غمش اندازه گیری میکند . .
داریم از همدیگر می بُریم تنها پناهمان شده خلوت خودمان دور و مهجور و مسکوت!
سالهاست تو را به دل آورده ام اما به دست نه:))