eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچوقت واسه هیچ کاری دیر نیست فقط گاهی دیگه ارزشش رو نداره:))!
سلام
سالیانی ست که من سنگ صبور خودمم ...
ما سال ها اندوه را بر دوش کشیدیم و صبح طلوع نکرد.
همه دارن به هم آسيب ميزنن اسم سيگاره که بد در رفته ...!!
چه رفتن ها که می ارزد به بودن های پوشالی؛
آدم از یک جایی به بعد دیگر منتظر نمی ماند، دیگر عجله نمی کند، دیگر حوصله اش سر نمی رود، دیگر بی قرار نمی شود. می دانی؟ آدم از یک جایی به بعد فقط تماشا می کند !
آدم ها ساعت شنی نیستند که سر و تهشان کنی دوباره از اول شروع شوند آدم ها گاهی تمام میشوند گاهی فقط با یک حرف ...
من یه ذره آدمم با کلی تحمل و خستگی .
هرگز فراموش نمی کنیم اما کمی چشم هایمان را می بندیم تا بتوانیم زندگی کنیم..