آدم از یک جایی به بعد دیگر منتظر نمی ماند، دیگر عجله نمی کند، دیگر حوصله اش سر نمی رود، دیگر بی قرار نمی شود. می دانی؟
آدم از یک جایی به بعد فقط تماشا می کند !
آدم ها ساعت شنی نیستند
که سر و تهشان کنی
دوباره از اول شروع شوند
آدم ها گاهی تمام میشوند
گاهی فقط با یک حرف ...
گاهی دیوانگی ام گل میکند
میخواهم بروم دور، خیلی دور
یک جایی که خودم را فراموش بکنم!.