eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدم از یک جایی به بعد دیگر منتظر نمی ماند، دیگر عجله نمی کند، دیگر حوصله اش سر نمی رود، دیگر بی قرار نمی شود. می دانی؟ آدم از یک جایی به بعد فقط تماشا می کند !
آدم ها ساعت شنی نیستند که سر و تهشان کنی دوباره از اول شروع شوند آدم ها گاهی تمام میشوند گاهی فقط با یک حرف ...
من یه ذره آدمم با کلی تحمل و خستگی .
هرگز فراموش نمی کنیم اما کمی چشم هایمان را می بندیم تا بتوانیم زندگی کنیم..
ولی رویاها بی دلیل نمیمیرن حتما یه قاتلی دارن ...
چقد خوبه که ساکت وایسی و ببینی آدما چه حرفای نگفته ای تو دلشون بوده:))
گاهی دیوانگی ام گل میکند میخواهم بروم دور، خیلی دور یک جایی که خودم را فراموش بکنم!.
زود به آخر رسیدیم نمیدانم ما تند دویدیم یا راه کوتاه بود ..
ما غصه هایمان را شمردیم و به خواب رفتیم باید هم کابوس میدیدیم: )
هر‏آنکه بیشتر سکوت می‌کرد ‏زخمی‌تر بود؛