به زندگیم که نگاه میکنم
میبینم کتابا،
سریالا، خیابونا، موزیکا
نجاتم دادن .
ادمها؟ نه، هیچوقت .
بعضی شب ها غم چنان بر قلبم سنگینی میکند که انگار بجای خون سُرب داغ در رگانم جریان دارد.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچ چیز بهتر از این نیست که مردم،
حرف های شما را بدونِ توضیح بفهمند:))!
هی ادامه دادیم و امیدوارم بودیم آدما عوض شن، هی ذوقمونو کور کردن هی تصورات خوبمونو خراب کردن هی دس گذاشتن رو نقطه ضعفامون که یهو دیدیم دلمون دیگه حسی توش نیس، مُرده.
‹اغمــٔـا›
اونجا که سعدی میگه: به طاقتی که ندارم کدام بار کشم؟
اونجا که نزار قبانی میگه:
کاش یکی بود چشمامونو میفهمید..