eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما آدم ها خیلی خیلی گناه داریم همه چیز را میفهمیم اما ادامه میدهیم"
‹اغمــٔـا›
من چیزی را از دست دادم، که هرگز نداشتم. با این حال درد دارد، به همان اندازه بد.
‹اغمــٔـا›
زحمت چه میکشی پی درمان ما طبیب؟ ما بِه نمیشویم و تو بد نام می شوی . .
نه میل به آغاز و نه پایان دارم عمریست که مرده ام ولی جان دارم . .
پرسید: تا بهار چقدر مانده است؟ گفت: تا بهار؟ اینجا زمستان طولانیست یک زمستان بسیار طولانی و یکنواخت ....
آدم ها تا حد مرگ از خود خسته ات میکنند ترکت نمی کنند اما مجبورت می کنند ترکشان کنی آنگاه تو میشوی بنده ی سر تا پا خطاکار!
‹اغمــٔـا›
؛
نمیدونم چجوری خودمو از این افسردگی شدیدم نجات بدم. حس میکنم هر لحظه بیشتر دارم تو باتلاقش فرو میرم و راهی هم برای فرار ازش پیدا نمیکنم. هر چقد سعی میکنم حال خودمو خوب کنم آخرش میرم تو تاریکی مطلقی که دورمو میگیره..
یک طرفه بودن همه چیزو خراب میکنه از خیابونش بگیر تا احساسش:)))
یک عمر با خود دشمن و با دیگران بیگانه ام؛
تنها از یک چیز در هراسم این که سزاوار رنج هایم نباشم...