‹اغمــٔـا›
؛
نمیدونم چجوری خودمو از این افسردگی
شدیدم نجات بدم. حس میکنم هر لحظه
بیشتر دارم تو باتلاقش فرو میرم و راهی
هم برای فرار ازش پیدا نمیکنم. هر چقد
سعی میکنم حال خودمو خوب کنم آخرش
میرم تو تاریکی مطلقی که دورمو میگیره..
@AghmaaHoorosh-Band-Shayad-Ye-Shab-Baron-320.mp3
زمان:
حجم:
7.6M
آخه دوریت واسه قلبم خود درده.!
#بگوشیم🌱