انگار قرار نیست راحت بشیم
مثل تنه درختی که رو اقیانوس شناوره
نه غرق میشه نه به ساحل میرسه!
گاهی تمام چیزی که میخواستیم این بود که دوستمان بدارند همانگونه که دوستشان داشتیم. نشد، و هر روز سرخورده تر از روز قبل شدیم
‹اغمــٔـا›
اونجا که نزار قبانی میگه: کاش یکی بود چشمامونو میفهمید..
اونجا که سیاوش قمیشی میگه:
همه تنهاییا با من رفیقن.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
باید عادت کنی همه تا لحظه آخر
دنبال یکی بهتر از تو میگردن:))!