eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
از یه جایی به بعد نه بزرگتر میشی نه پیرتر مدام‌ میمیری!
انگار قرار نیست راحت بشیم مثل تنه درختی که رو اقیانوس شناوره نه غرق میشه نه به ساحل میرسه!
گاهی تمام چیزی که میخواستیم این بود که دوستمان بدارند همانگونه که دوستشان داشتیم. نشد، و هر روز سرخورده تر از روز قبل شدیم
‹اغمــٔـا›
اونجا که نزار قبانی میگه: کاش یکی بود چشمامونو میفهمید..
‏اونجا که سیاوش قمیشی میگه: همه تنهاییا با من رفیقن.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
باید عادت کنی همه تا لحظه آخر دنبال یکی بهتر از تو میگردن:))!
سلام
قوی به نظر می‌رسید و شکایتی هم به هیچ چیز نداشت ،از همه بی پناه‌تر بود..
از ادامه دادن خسته ام سکوت میخواهم و سکون و وقفه ای طولانی.
کجاست جای رسیدن و پهن کردن یک فرش و بی خیال نشستن؟؟:)
میگفت: آدم یک جایی میرسد که دست به خودکشی میزند نه اینکه یک تیغ بردارد و رگ خودش را بزند، نه. قید احساسش را میزند!