eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
که مُرده بودیم و هنوز این زندگی جان داشت.
ما انقد واسه به دست آوردن از دست دادیم که دیگه خسته شدیم آقای قاضی:)
تحمل میکنم با زخم چون ‌مرهم نمیبینم...
شازده کوچولو پرسید : تو با این همه خوبی چرا دیده نمیشی؟ روباه گفت : آدما یا نمی بیننت یا همون طوری که دوست دارن می بیننت.!
هی میایم خوشحال باشیم ولی خوشحالیامون خیلی زود تموم میشن.
مرا به حال خود بگذارید و بگذرید؛
هممون گم شدیم، یکی تو خیال یکی تو هدف یکی تو روزمرگی یکی تو بدبختی یکی ام هیچی تو پوچی!
انقد از همه ضربه خوردیم که باید یکیو استخدام کنیم هر نیم ساعت یه بار یه سیلی بهمون بزنه و بگه اعتماد نکن احمق.
دوست دارم همین حالا گریه کنم برای همه چیز برای همین حالا!
حتی با وجود همه اتفاق های خوب انگار همیشه چیزی در درونمان خالی است.