شازده کوچولو پرسید : تو با این همه خوبی چرا دیده نمیشی؟
روباه گفت : آدما یا نمی بیننت یا همون طوری که دوست دارن می بیننت.!
هممون گم شدیم، یکی تو خیال یکی تو هدف یکی تو روزمرگی یکی تو بدبختی یکی ام هیچی تو پوچی!
انقد از همه ضربه خوردیم
که باید یکیو استخدام کنیم
هر نیم ساعت یه بار
یه سیلی بهمون بزنه
و بگه اعتماد نکن احمق.