eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مرا به حال خود بگذارید و بگذرید؛
هممون گم شدیم، یکی تو خیال یکی تو هدف یکی تو روزمرگی یکی تو بدبختی یکی ام هیچی تو پوچی!
انقد از همه ضربه خوردیم که باید یکیو استخدام کنیم هر نیم ساعت یه بار یه سیلی بهمون بزنه و بگه اعتماد نکن احمق.
دوست دارم همین حالا گریه کنم برای همه چیز برای همین حالا!
حتی با وجود همه اتفاق های خوب انگار همیشه چیزی در درونمان خالی است.
‏حالا درسته قرار نیست به هر چی دوست داریم نرسیم ولی نه دیگه در این حد: )
دیدم که آدمی از آدمی دریغ می‌شود..
‏رفتن که همیشه دست تکان دادن نیست و همیشه با خداحافظ گفتن همراه نیست می‌ شود بمانی اما رفته باشی چقدر دورِمان پُر است از مانده‌ های رفته.
‹اغمــٔـا›
هر کس آزارِ منِ زار پسندید ولی نپسندید دلِ زار من آزارِ کسی . .
هیچکس نیست که باری ز دلم بردارد عاقبت داغ و غم و درد کُنَد نابودم . .
داستانِ آدمایِ دلشکسته خیلی کوتاهه میپرسی چی شده میگن هیچی.