eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
ﮐﺎﺷﮑﻲ ﺑﺪ ﻧﺸﻮﺩ ﺁﺧﺮ ﺍﻳﻦ ﻗﺼﻪی ﺑﺪ ﮐﺎشکی ﺑﺎﺯ ﺑﺨﻮﺍﺑﻴﻢ ﻭلی ﺗﺎ ﺑﻪ ﺍﺑﺪ . .
همه‌ یخ‌های‌ جها‌ن‌ را، همه‌ را سنجیدیم مثل‌ دلهایِ‌ فرومرده‌ی‌ ما سرد نبود . .
چه دوران مزخرفی بود آن سال ها، احتیاج و میلی وجود داشت برای زندگی کردن اما توانایی اش نبود.
تنها آن که زیر آوار افکارش مانده باشد میفهمد که این آوار تا چه حد سهمگین است..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
به يكديگر دروغ نگوييد آدم است باور ميكند دل می بندد:))!
برای شادی روح یه عزیزی صلوات میفرستین؟:)))
سلام
کاش یک بار هم ما شکوفه میدادیم، ما که این همه هرس شده ایم.
همزمان گیج، خسته، کلافه، مبهوت، خشمگین، متاسف و نگرانم..
قلبی تازه میخواهم و ذهنی پاک شده و احساساتی بکر و سرزمینی جدید برای زیستن!
نیاز دارم یکی دستمو بگیره بیوفته جلو و سر زندگی داد و بیداد کنه و بگه: باباااا این بچه هلاک شد:))